Skip to content

Zanim zgłosisz reklamację

W pierwszej kolejności skontaktuj się telefonicznie z Działem Technicznym naszej firmy. Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z pracą urządzenia. Jeżeli jednak regulator został uszkodzony i wymaga naprawy serwisowej, wówczas przyślij go do nas na adres biura handlowego DK System, ul.Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław. Koniecznie dołącz krótką informację o powstałym uszkodzeniu oraz numerze telefonu do siebie.

Warunki zgłaszania naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej

  1. Przebieg zgłoszenia i sprawne postępowanie związane z naprawą wyrobu uzależnione jest od dokładnego wypełnienia wszystkich pól formularza oraz szczegółowego opisania usterki. W zgłoszeniu, prosimy o podanie nazwy wyrobu i numeru serii, które znajdują się w Karcie Gwarancyjnej lub dokumencie zakupu. W wypadku zgłoszeń napraw gwarancyjnych konieczne jest podanie daty zakupu.
  2. Po przesłaniu formularza reklamacyjnego, zgłoszenie naprawy zostanie automatycznie skierowane do Działu Obsługi reklamacji firmy DK System gdzie Konsultant Techniczny niezwłocznie skontaktuje się w celu ustalenia sposobu załatwienia reklamacji. W wypadku dalszych kontaktów, w sprawie zgłoszonej naprawy prosimy o powoływanie się na otrzymany numer ewidencyjny.
  3. Podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dowód zakupu wyrobu ( w szczególności paragon, faktura, rachunek)
  4. Koszt nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego (dojazd, ewentualna naprawa) ponosi Klient.
  5. Warunki (termin, sposób wykonania naprawy, płatność) napraw pogwarancyjnych uzgadniane są między serwisantem i osobą zgłaszającą naprawę. Naprawy gwarancyjne wykonywane są nieodpłatnie.
Zgłoszenie reklamacji
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Polityka prywatności
RODO