Zanim zgłosisz reklamację
W pierwszej kolejności skontaktuj się telefonicznie z Działem Technicznym naszej firmy. Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z pracą urządzenia. Jeżeli jednak regulator został uszkodzony i wymaga naprawy serwisowej, wówczas przyślij go do nas na adres biura handlowego DK System, ul.Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław. Koniecznie dołącz krótką informację o powstałym uszkodzeniu oraz numerze telefonu do siebie.
Warunki zgłaszania naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej
- Przebieg zgłoszenia i sprawne postępowanie związane z naprawą wyrobu uzależnione jest od dokładnego wypełnienia wszystkich pól formularza oraz szczegółowego opisania usterki. W zgłoszeniu, prosimy o podanie nazwy wyrobu i numeru serii, które znajdują się w Karcie Gwarancyjnej lub dokumencie zakupu. W wypadku zgłoszeń napraw gwarancyjnych konieczne jest podanie daty zakupu.
- Po przesłaniu formularza reklamacyjnego, zgłoszenie naprawy zostanie automatycznie skierowane do Działu Obsługi reklamacji firmy DK System gdzie Konsultant Techniczny niezwłocznie skontaktuje się w celu ustalenia sposobu załatwienia reklamacji. W wypadku dalszych kontaktów, w sprawie zgłoszonej naprawy prosimy o powoływanie się na otrzymany numer ewidencyjny.
- Podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dowód zakupu wyrobu ( w szczególności paragon, faktura, rachunek)
- Koszt nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego (dojazd, ewentualna naprawa) ponosi Klient.
- Warunki (termin, sposób wykonania naprawy, płatność) napraw pogwarancyjnych uzgadniane są między serwisantem i osobą zgłaszającą naprawę. Naprawy gwarancyjne wykonywane są nieodpłatnie.