Skip to content

Serwis

Wszystkim użytkownikom naszych produktów oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny a naprawy dokonywane są w serwisie firmowym DK System. Jesteśmy świadomi, że dla wielu Klientów okres oczekiwania na regulator może wiązać się z pewnymi uciążliwościami, dlatego dokładamy wszelkich starań, by naprawy trwały jak najkrócej.

Zapewniamy również wsparcie techniczne oraz pomoc w doborze odpowiedniego regulatora. Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania związane z funkcjonowaniem naszych urządzeń, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Doradcą Technicznym naszej firmy.

 

Warunki gwarancji

1. Ogólne warunki gwarancji

Firma DK System, jako producent, zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Usunie bezpłatnie ewentualną niesprawność urządzenia pod warunkiem wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami instrukcji obsługi oraz dostarczenia przez Klienta prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z oryginałem dowodu zakupu.

Na urządzenia udziela się 24 miesiące gwarancji od daty zakupu przez użytkownika, lecz nie dłużej 36 miesięcy od daty produkcji, która obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Producent zobowiązuje się do napraw gwarancyjnych w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuzszym jednak niż 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania urządzenia w serwisie.

Klient ma prawo ubiegać się o wymianę urządzenia na wolne od wad, jeżeli w okresie gwarancyjnym serwis dokona trzech napraw, a urządzenie będzie nadal wykazywało wady uniemożliwiające wykorzystanie go zgodnie z przeznaczeniem.

Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi tj. czyszczenie sprzętu oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych tj. baterii, akumulatorów oraz bezpieczników.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia wynikających bezpośrednio ze sposobu postępowania z urządzeniem przez Klienta, jego nieostrożności lub postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi.

Urządzenie należy dostarczyć do punktu, w którym zostało zakupione lub do serwisu producenta na adres:

DK SYSTEM, ul.Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław
tel. 71 333 73 88, fax. 71 333 73 31

Koszty związane z dostarczeniem urządzenia do serwisu ponosi Klient. Przy zgłaszaniu reklamacji należy dołączyć opis usterki, w przeciwnym razie reklamacja będzie rozpatrzona w dłuższym terminie.

2. Gwarancja nie zostanie uznana jeśli:
  • Urządzenie i dowód zakupu będą niezgodne ze sobą lub niemożliwe będzie odczytanie znajdujących się na nim danych.
  • Numer seryjny lub plomba urządzenia będzie zniszczona lub uszkodzona.
  • Stwierdzona zostanie przeróbka lub naprawa przez osoby nieupoważnione, poza serwisem producenta lub autoryzowanym serwisem producenta.
  • Urządzenie ulegnie uszkodzeniu na skutek zdarzeń losowych takich jak np. pożar, zalanie wodą, wyładowania atmosferyczne, działanie czynników chemicznych, uszkodzenia mechaniczne, niewłaściwe zasilanie, przepięcia w sieci elektrycznej.
  • Stwierdzone zostanie użytkowanie niezgodne z zaleceniami instrukcji lub przeznaczeniem urządzenia.

Producent może uchylić się od dotrzymania terminu usługi gwarancyjnej, jeśli zaistnieją zakłócenia w działalności firmy spowodowane nieprzewidzianymi okolicznościami np. niepokoje społeczne, klęski żywiołowe, ograniczenia importowe.

Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Zanim zgłosisz reklamację

W pierwszej kolejności skontaktuj się telefonicznie z Działem Technicznym naszej firmy. Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z pracą urządzenia. Jeżeli jednak regulator został uszkodzony i wymaga naprawy serwisowej, wówczas przyślij go do nas na adres biura handlowego DK System, ul.Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław. Koniecznie dołącz krótką informację o powstałym uszkodzeniu oraz numerze telefonu do siebie.

Warunki zgłaszania naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej

  1. Przebieg zgłoszenia i sprawne postępowanie związane z naprawą wyrobu uzależnione jest od dokładnego wypełnienia wszystkich pól formularza oraz szczegółowego opisania usterki. W zgłoszeniu, prosimy o podanie nazwy wyrobu i numeru serii, które znajdują się w Karcie Gwarancyjnej lub dokumencie zakupu. W wypadku zgłoszeń napraw gwarancyjnych konieczne jest podanie daty zakupu.
  2. Po przesłaniu formularza reklamacyjnego, zgłoszenie naprawy zostanie automatycznie skierowane do Działu Obsługi reklamacji firmy DK System gdzie Konsultant Techniczny niezwłocznie skontaktuje się w celu ustalenia sposobu załatwienia reklamacji. W wypadku dalszych kontaktów, w sprawie zgłoszonej naprawy prosimy o powoływanie się na otrzymany numer ewidencyjny.
  3. Podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dowód zakupu wyrobu ( w szczególności paragon, faktura, rachunek)
  4. Koszt nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego (dojazd, ewentualna naprawa) ponosi Klient.
  5. Warunki (termin, sposób wykonania naprawy, płatność) napraw pogwarancyjnych uzgadniane są między serwisantem i osobą zgłaszającą naprawę. Naprawy gwarancyjne wykonywane są nieodpłatnie.
Zgłoszenie reklamacji
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Polityka prywatności
RODO