
Serwis
Wszystkim użytkownikom naszych produktów oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny a naprawy dokonywane są w serwisie firmowym DK System. Jesteśmy świadomi, że dla wielu Klientów okres oczekiwania na regulator może wiązać się z pewnymi uciążliwościami, dlatego dokładamy wszelkich starań, by naprawy trwały jak najkrócej.
Zapewniamy również wsparcie techniczne oraz pomoc w doborze odpowiedniego regulatora. Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania związane z funkcjonowaniem naszych urządzeń, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Doradcą Technicznym naszej firmy.
Warunki gwarancji
1. Ogólne warunki gwarancji
Firma DK System, jako producent, zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Usunie bezpłatnie ewentualną niesprawność urządzenia pod warunkiem wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami instrukcji obsługi oraz dostarczenia przez Klienta prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z oryginałem dowodu zakupu.
Na urządzenia udziela się 24 miesiące gwarancji od daty zakupu przez użytkownika, lecz nie dłużej 36 miesięcy od daty produkcji, która obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Producent zobowiązuje się do napraw gwarancyjnych w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuzszym jednak niż 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania urządzenia w serwisie.
Klient ma prawo ubiegać się o wymianę urządzenia na wolne od wad, jeżeli w okresie gwarancyjnym serwis dokona trzech napraw, a urządzenie będzie nadal wykazywało wady uniemożliwiające wykorzystanie go zgodnie z przeznaczeniem.
Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi tj. czyszczenie sprzętu oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych tj. baterii, akumulatorów oraz bezpieczników.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia wynikających bezpośrednio ze sposobu postępowania z urządzeniem przez Klienta, jego nieostrożności lub postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi.
Urządzenie należy dostarczyć do punktu, w którym zostało zakupione lub do serwisu producenta na adres:
DK SYSTEM, ul.Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław
tel. 71 333 73 88, fax. 71 333 73 31
Koszty związane z dostarczeniem urządzenia do serwisu ponosi Klient. Przy zgłaszaniu reklamacji należy dołączyć opis usterki, w przeciwnym razie reklamacja będzie rozpatrzona w dłuższym terminie.
2. Gwarancja nie zostanie uznana jeśli:
- Urządzenie i dowód zakupu będą niezgodne ze sobą lub niemożliwe będzie odczytanie znajdujących się na nim danych.
- Numer seryjny lub plomba urządzenia będzie zniszczona lub uszkodzona.
- Stwierdzona zostanie przeróbka lub naprawa przez osoby nieupoważnione, poza serwisem producenta lub autoryzowanym serwisem producenta.
- Urządzenie ulegnie uszkodzeniu na skutek zdarzeń losowych takich jak np. pożar, zalanie wodą, wyładowania atmosferyczne, działanie czynników chemicznych, uszkodzenia mechaniczne, niewłaściwe zasilanie, przepięcia w sieci elektrycznej.
- Stwierdzone zostanie użytkowanie niezgodne z zaleceniami instrukcji lub przeznaczeniem urządzenia.
Producent może uchylić się od dotrzymania terminu usługi gwarancyjnej, jeśli zaistnieją zakłócenia w działalności firmy spowodowane nieprzewidzianymi okolicznościami np. niepokoje społeczne, klęski żywiołowe, ograniczenia importowe.
Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Zanim zgłosisz reklamację
W pierwszej kolejności skontaktuj się telefonicznie z Działem Technicznym naszej firmy. Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z pracą urządzenia. Jeżeli jednak regulator został uszkodzony i wymaga naprawy serwisowej, wówczas przyślij go do nas na adres biura handlowego DK System, ul.Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław. Koniecznie dołącz krótką informację o powstałym uszkodzeniu oraz numerze telefonu do siebie.
Warunki zgłaszania naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej
- Przebieg zgłoszenia i sprawne postępowanie związane z naprawą wyrobu uzależnione jest od dokładnego wypełnienia wszystkich pól formularza oraz szczegółowego opisania usterki. W zgłoszeniu, prosimy o podanie nazwy wyrobu i numeru serii, które znajdują się w Karcie Gwarancyjnej lub dokumencie zakupu. W wypadku zgłoszeń napraw gwarancyjnych konieczne jest podanie daty zakupu.
- Po przesłaniu formularza reklamacyjnego, zgłoszenie naprawy zostanie automatycznie skierowane do Działu Obsługi reklamacji firmy DK System gdzie Konsultant Techniczny niezwłocznie skontaktuje się w celu ustalenia sposobu załatwienia reklamacji. W wypadku dalszych kontaktów, w sprawie zgłoszonej naprawy prosimy o powoływanie się na otrzymany numer ewidencyjny.
- Podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dowód zakupu wyrobu ( w szczególności paragon, faktura, rachunek)
- Koszt nieuzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego (dojazd, ewentualna naprawa) ponosi Klient.
- Warunki (termin, sposób wykonania naprawy, płatność) napraw pogwarancyjnych uzgadniane są między serwisantem i osobą zgłaszającą naprawę. Naprawy gwarancyjne wykonywane są nieodpłatnie.